Tags

Wczoraj 06 lipca 2016 po napisaniu tekstu który zamieszczę po tym wpisie chcieli mnie ponownie pobić albo oskarżyć o to że to ja kogoś pobiłem. Gdybym zaczął się bronić. Idę do sklepu tam już stoi opłacony gangstalker od razu go identyfikuje. Po chwili ludek zaczyna coś do mnie mówić. Ja zupełnie nie zwracam na niego uwagi. Medytuje sobie stojąc w kolejce. Po chwili opłacony ludek krzyczy do mnie że chce się ze mną bić i żebym wychodził ze sklepu. Ja dalej medytuje kupuje produkty i wychodzę ze sklepu. Idę do mojego pokoiku medytując. Opłacony ludek idzie za mną w pewnym momencie zaczyna mnie szarpać za kurtkę. Ja nadal medytuje i nie reaguje na tego bezdusznego opłaconego z czarnego budżetu gangstalkera. Ludek widzi że nie może mnie w żaden sposób sprowokować do reakcji podkula ogon i rezygnuje z dalszych działań które dałyby mu zapewne kolejne pieniądze z czarnego budżetu. Zamieszczę tekst który opublikowałem wczoraj i który sprawił że podesłali człowieka który zaczął mnie szarpać i popychać, grożąc mi przy tym. Moja reakcja – medytacja. Oto ten tekst:Wczoraj cały dzień mnie atakowano bronią energii skierowanej. Nie dało się wytrzymać w pokoiku. Wyszedłem więc do parku na spacer. W parku było dużo przyjemniej. Kiedy przyszedłem z parku do pokoiku ponownie poczułem atak bronią energii skierowanej. Nie dali mi zasnąć całą noc. Do tego moje apele o pomoc w opłaceniu pokoju nie przynoszą skutku. Nie mam pieniędzy, aby opłacić kolejny miesiąc. Jestem niedożywiony – brak kasy na jedzenie.Chodzę sobie głodny, ale całkowicie zrelaksowany. Osiągnąłem Boski stan umysłu. Dopóki nie pracuje łatwo mi jest utrzymać spokój umysłu. Kiedy zaczynam pracować atakują mnie dużo bardziej. Dlatego trudno jest utrzymać mi się w pracy. Gangstalkerzy może wy zaczniecie przesyłać mi pieniądze które dostajecie za nękanie mnie. Od urodzenia spotkałem już tysięce stalkerów w całej europie. W tym miesiącu mogę nie mieć na czynsz za mój pokoiczek. Jak nie pieniądze to chociaż jakieś paczki z jedzeniem. Dostajecie chyba kilka tysięcy złotych za nękanie autora bloga https://tomekbieniek.wordpress.com/ i grupy na facebooku
https://www.facebook.com/groups/568869743231786/ Także podzielcie się. Jak opuszczę ciało stracicie waszego Targeta nr 1 i skończą się również tak wysokie dotacje. Moje miejsce zajmie Target za którego będą wam płacić dużo mniej. Oczywiście apeluje o pomoc również do Targetów, ale Oni najczęściej nie mają kasy. Apeluje również do ludzi którzy dopiero się budzą i nie należą do żadnej ze wcześniej wspomnianych grup. Ciekawe jak tam moja siostrzyczka która przejęła majątek mojego Chrzestnego. Żyje dostatnio i prawdopodobnie ma co raz to nowych
Targetów przy których się kręci… Jeśli to czytasz chce żebyś oddała mi cały majątek Chrzestnego. Mieszkań masz już pewnie kilka… Peace and Love
Mój nr konta 61 1140 2004 0000 3602 3548 1409
Dla wpłacających z zagranicy mój numer konta wygląda tak
IBANPomoc PL61 1140 2004 0000 3602 3548 1409
BICPomoc BREXPLPWMBK
 11140252_449206961922950_8629102647472142457_n
