Członkowie mojej “dalszej” rodziny uczestniczący w gang stalkingu często obgadywali innych członków rodziny przy mnie próbując sprawić abym przyłączył się do tego obgadywania innych. Kiedy ja zaczynałem bronić tych których oni obgadywali bardzo im się to nie podobało. Ci którzy uczestniczyli w gang stalkingu próbowali mi zniszczyć reputacje na każdy możliwy sposób. WIem którzy członkowie mojej rodziny uczestniczą w tej zepsutej moralnie organizacji. Teraz tym ludziom najniżej w nękaniu Targetów próbują wmówić że sprzedając mieszkanie powinienem oddac połowe mojemu bratu (na imie powinien miec Kain). On swego czasu obiecał mojej Mamie że nie bedzie miał żadnych roszczeń do mieszkania. To było jak zgodziła się na oddanie mu jakiejś ziemii w Motyczu. Ten fakt swego czasu potwierdziła moja ciotka. Grzesiek był chroniony przez tą organizacje. Być może on również jest pod wpływem technologii mind control. Z tego co pamiętam w młodości miał jakieś zatargi z prawem. Później się “naprostował”. Ze mnie nie udało im sie zrobić przestępcy nawet przy użycie tej techologii kontroli umysłu. Zawsze mogą sfingować dowody. Oni są zdolni do wszystkiego. Wole już żyć w schronisku dla bezdomnych niż wchodzić na drogę przestępczą. Wie ktoś może czy są schroniska dla bezdomnych wegetarian? Peace and Love

