Jeśli jesteś  Targetem osoby z którymi mieszkasz, często są w różny sposób kontuzjowane a winę za te kontuzje zrzuca się na Targeta. Chociaż jest to zupełna nieprawda. Siniaki lub strupy etc. Kiedy wiedzą że Target to osoba wrażliwa na cierpienie innych robią wszystko aby jak najczęściej widział osoby pokrzywdzone. Robią wszystko aby Target popełnił samobójstwo. Wczoraj chyba poznałem na facebooku dziewczynę z Wawy która znalazła w swoim ciele czipa. Ten proceder robi się coraz częstszy w tym kraju. Sadyści nękają osoby które uważają za lepsze od siebie i wmawiają innym że to te osoby się wywyższają. Widzę jak stalkerom sprawia przyjemność nękanie mnie. Zupełnie nie rozumiem tego typu ludzi. Za dużo wiem już o metodach i winach mojej rodziny i całej tej gang stalkerskiej grupy. Chcą mnie fizycznie zlikwidować. W mojej rodzinie jest prawdopodobnie jeszcze jeden Target, ale o tym innym razem. Nie mam z nimi żadnego kontaktu i nie wiem czy zostali zastraszeni i musieli się przyłączyć czy też robili to bo chcieli.

