Chyba już wiem jak  nękano moją Mamę. Używając technologii voice to skull obwiniano ją za śmierć bliżniaczek. Które zmarły przy porodzie lub tuż po nim. Ci sadyści próbują wmówić winy których ofiary voice to skull nie popełniły. Moja Mama była w ten sposób nękana kilkanaście lub kilkadziesiąt lat. Kiedy przychodziłem z podstawówki czasem wchodząc do domu słyszałem jak rozmawia z ludzmi obslugującymi voice to skull i zarzucającymi jej  czyny których nie popełniła. Raz dostała karę grzywny za zakłócanie ciszy nocnej, kiedy ją nękano technologią voice to skull a ona odpowiadała im na głos. Wiem że dla zwykłęgo człowieka będzie to dowód na chorobę psychiczną mojej Mamy. Zapewniam wszystkich to czytających że moja Mama była całkowicie zdrowa na umyśle. To wojskowa technologia i eksperymentowanie na ludzkim mózgu. Ludzie obsługujący voice to skull to najwięksi sadyści o jakich usłyszy ludzkość. Czas skończyć z nękaniem niewinnych ludzi. Odbierają im majątki albo wsadzają do szpitali psychiatrycznych. Uczestniczą w tym rodziny ofiar tych technologii.

