Dzisiaj kiedy wyszedłem podziwiać piękne okoliczności przyrody szła za mną kobieta z wielką torbą wyczułem że coś jest nie tak. Prawdopodobnie miała w nim urządzenie wytwarzające pole elektro-magnetyczne. Kiedy się zatrzymałem ona też sie zatrzymała i nie wiedziała co zrobić. Później weszła szybko do jakiegoś pobliskiego sklepu widocznie zaskoczona że się zorientowałem. To się bardzo często zdarza w autobusie że wykorzystują tego typu urządzenia dlatego staram się nie korzystać z autobusów. Raz się zdarzyło tak że wsiadając do autobusu straciłem wzrok na szczęście pamietałem gdzie stoje i zdołałem wysiąść w pore. Sąsiedzi są opłacani aby korzystać z tych urządzeń aby mnie nękać. Nawet na spacerze starają się aby to pole elektro-magnetyczne mnie nie opuszczało. Dla nie targetów którzy to czytają wygląda to niewiarygodnie. Niestety jest to codzienność dla mnie i innych Targetów.

