Jest lekarz który szczególnie się zasłużył w nękaniu mnie. Zaczął to robić kiedy byłem jeszcze dzieckiem. Jest to stomatolog który ma swój prywatny gabinet na ulicy Droga Męczenników Majdanka w Lublinie naprzeciw kościoła pod wezwaniem Św. Maksymiliana Kolbe. Sprawdzałem w google street view ale akurat ta część ulicy jest pokazana niedokładnie. Nie ma go na żadnej reklamie w internecie. Na tej ulicy jest kilku stomatologow jego akurat nie moge znaleźć. Pewnego razu poszedłem do niego wyrwać jednego zęba ale on zająl sie badaniem zupełnie innego zęba tak długo go badał że mi go uszkodził. Gdy juz go uszkodzil stwierdził że tego tez trzeba wyrwać bylem wtedy jeszcze młody nieświadomy ze jestem targetem zgodziłem sie. Po wyrwaniu tych dwóch zębow za jednym razem szczęka bolała mnie przez tydzien. Innym razem dał mi taka plombe na dwójce ze powinien sie zbadac bo chyba jest daltonista. Przypominam ze byl to gabinet prywatny a on otrzymywal ode mnie spore pieniądze za swoja prace. Najwyrazniej osoby koordynujace mind control płacily mu więcej.

Niebieski napis STOMATOLOG to jego gabinet

stomatolog gang stalker

